/hamag/assets/mobilni-slajder-960-jpg-3680.jpeg

Modni mobilnie

Loko to aplikacja z ubraniami oraz dodatkami przypominająca Tindera.

Data publikacji: 25.07.2016

200 tysięcy projektów, 1600 marek, ponad 500 tysięcy pobrań i aspekt społecznościowy. Tak w skrócie można podsumować Loko, najnowszy polski startup modowy ze światowymi ambicjami.

Jeśli i Ty masz dosyć sklepów nieprzystosowanych na smartfony, rozbudowanych zakładek i nieintuicyjnego przeglądania produktów, nie jesteś jedyny. Mimo, że co trzecia osoba kupująca w sieci, korzysta ze smartfona lub tabletu, to wiele sklepów nadal zapomina o mobilnych konsumentach. Twórcy Loko mają na to sposób – ich aplikacja pozwala na wygodne przeglądanie ubrań i dodatków, na zasadzie przesuwania ich w lewo (jeśli nam się nie podobają) lub prawo (jeśli trafiają w nasze gusta). Jeśli zdarzyło ci się korzystać z Tindera, doskonale znasz ten mechanizm.

– Clou naszego rozwiązania tkwi w zasadzie działania sprawdzonego już Tindera. Wierzymy, że nasi użytkownicy tak samo będą chcieli wyłapywać interesujące ich ubrania, jak chętnie wyłapują swoje potencjalne drugie połówki w Tinderze – tak pomysł na aplikację podsumowuje jeden z założycieli Loko, Piotr Mądry. Trzeba przyznać, że oparcie na sprawdzonym pomyśle działa w tym przypadku bardzo sprawnie i intuicyjnie. Na podstawie rzeczy, które nam się spodobają, aplikacja po jakimś czasie sama będzie podpowiadała projekty, które mogą ci się spodobać. W ten sposób tworzymy swojego rodzaju szafę inspiracji oraz zakupową listę marzeń. Przeglądane ubrania można filtrować według płci, cen oraz oczywiście kategorii, co upraszcza poszukiwania.

Dzięki połączeniu z Facebook'owym Messengerem, łatwo pokażemy znajomym wybrane ciuchy, a nawet poprosimy ich o opinię. Na stronie produktu możemy także zobaczyć, któremu z naszych znajomych także przypadł on do gustu. Dużym udogodnieniem jest także możliwość przeniesienia się bezpośrednio do sklepu i zakup upatrzonej rzeczy. Aplikację z Google Play pobrało do tej pory pół miliona osób, a prace nad wersją na Apple nadal trwają. Co ciekawe, aplikacja ruszyła także we Włoszech oraz Indonezji, a już wkrótce może się także pojawić w kolejnych krajach, m.in. Francji, Korei Południowej czy Niemczech. W Polsce projekt powoli zdobywa popularność. Czy możliwość zakupowego szaleństwa w tramwaju, na spacerze czy na plaży skusi także zagranicznych konsumentów?


Źródło: Fashionbiznes / Rzeczpospolita

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.