Miasteczko Facebooka

Ile czasu dziennie spędzacie na Facebooku? Jeśli jesteście uzależnieni od postów, lajków i przeglądania tablic znajomych, mamy dla was intrygujące wieści...

Data publikacji: 03.08.2017

Niemal dwa miliardy aktywnych użytkowników każdego miesiąca to imponujący wynik, jakim może pochwalić się Facebook. Dane pokazują, że pierwszym po obudzeniu, co robi połowa osób w przedziale wiekowym 18-36, jest właśnie sprawdzenie Facebooka. Większość z nas spędza na nim mnóstwo czasu każdego dnia, jednak rzadko myślimy o tym, kto stoi za sprawnością portalu. W głównej siedzibie platformy zatrudnionych jest około 16 tysięcy osób, które opracowują nowe funkcjonalności i dbają, by wszystko działało jak należy. Mark Zuckerberg postanowił zadbać o swój zespół i zamierza... wybudować mu całe miasteczko.

Ma być pełne sklepów, restauracji i kawiarni, a wstęp do niego będą mieli jedynie pracownicy Facebooka. Tyle wiadomo o nowym miasteczku, którego budowę planuje Zuckerberg. Jego powstanie ma potrwać najbliższych dziesięć lat – a efektem być kompleksowe miejsce z mieszkaniami i domami oraz takimi udogodnieniami jak spa czy baseny. Ma to być miejsce bogate w atrakcje i całkowicie samowystarczalne. Wszystko to ma powstać niedaleko głównej siedziby firmy w Kalifornii w Menlo Park na obszarze aż 150 tys. m2, które zostało zakupione przez Facebooka za 400 milionów dolarów. Do 2021 roku mają powstać pierwsze sklepy i budynki mieszkalne. Ostatecznie do użytku pracowników oddanych zostanie aż 1500 domów z czego około 15% będzie dostępnych poniżej ceny rynkowej. Zarządowi przedsiębiorstwa zależy, by integrować w ten sposób zespół i stworzyć przyjazne im sąsiedztwo.

Podobno gigant social mediów zdecydował się na takie rozwiązanie z powodu ogromnych problemów mieszkaniowych w okolicy oraz porażce rządu, by je rozwiązać. Ceny za wynajem oraz zakup nieruchomości w Silicon Valley są oszałamiające – 4 tysiące dolarów miesięcznie za wynajęcie apartamentu dla dwóch osób oraz 900 tysięcy za zakup niewielkiego domu. Stąd decyzja Zuckerberga, aby pomóc młodym pracownikom i zarazem przyciągnąć najlepszych specjalistów z branży oraz jak najlepiej motywować personel. Jak widać Facebook chce zostać mistrzem Employer Brandingu. Nic dziwnego, szczególnie że jego zespól wciąż się powiększa.

Źródło: fPiec / Facebook

Zobacz także

Trendy / #Artykuł

classic-jpg-11021

10 najlepszych masturbatorów dla mężczyzn

Gadżety erotyczne dla mężczyzn cieszą się rosnącą popularnością. Coraz więcej facetów szuka sposobów na urozmaicenie soloseksualnych eksploracji, a z pomocą przychodzą im narzędzia zaprojektowane z myślą o męskim ciele i jego doznaniach.

Trendy / #News

prawa-i-obowiazki-rowerzysty-slider-classic-jpg-12568

Prawa i obowiązki rowerzysty

Rower, szczególnie w okresie letnim, jest bardzo popularnym środkiem lokomocji, a także dobrym pomysłem na spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. Wsiadając na niego warto pamiętać o regulacjach prawnych.

Trendy / #Artykuł

classic-jpg-12507

Walizki do samolotu w Amazon

Jaka walizka do samolotu? Wybraliśmy 5 ciekawych propozycji dostępnych w ofercie, a wśród nich zestaw walizek podróżnych, bagaż podręczny, duża walizka, zestaw dziecięcych walizek, oraz walizka wzmacniana.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.