/hamag/assets/ikea-slajder-960-jpg-4563.jpeg

Meble z papieru

IKEA intryguje nową kolekcją.

Data publikacji: 31.08.2016

IKEA co roku zaskakuje w swoich katalogach niebanalnymi, ale prostymi pomysłami, ciekawymi rozwiązaniami i współpracą z młodymi i kreatywnymi projektantami. Za każdym razem premiera najnowszego katalogu wzbudza wiele emocji. Tak jest i w tym przypadku, bo wraz z sezonem 2017, szwedzki gigant nieco zmienia filozofię.

Dla wszystkich, którzy chcą żyć po swojemu. Oto hasło przewodnie najnowszego katalogu na 2017 rok. Co to oznacza? Jeszcze bardziej „udomowione” wnętrza. Ikea proponuje swoje rozwiązania tym, którzy nie zawsze mają idealny porządek, a ich mieszkaniom daleko do surowych i luksusowych wnętrz z magazynów branżowych. To oferta dla zwykłych ludzi, którzy swoje wnętrze projektują nie pod Instagram lub zgodnie z najnowszymi trendami, ale tak, by dobrze się w nich czuć. W katalogu oglądamy mieszkania, w których się gotuje, bałagani, gdzie nie każdy mebel i akcesorium jest od kompletu, ale za to podoba się właścicielom. IKEA przypomina, że w swoim domu nie powinniśmy ulegać presji oczekiwań, jakie stawiają przed nami media. Rzeczy z różnych bajek, swoboda i wygoda – oto nowe spojrzenie na design według koncernu. Ten bardzo domowy klimat nowej kolekcji jest dodatkowo podkreślony dzięki 13 historiom różnych osób z całego świata, gdzie przedstawiają oni siebie i swoje domy. Co do nowości i ciekawych produktów, to na uwagę zwracają projekty kojarzące się z recyclingiem i nowym życiem rzeczy – np. doniczki przypominające kartonowe pudełka na jajka lub meble z papieru. Najwięcej ciekawych opcji pojawi się w ofercie kuchennej, tutaj gadżety i akcesoria pozwolą nam zmienić gotowanie w przyjemność i zabawę z najbliższymi.

– W dzisiejszym, zabieganym świecie wiele osób na co dzień odczuwa rosnącą presję i zamiast podążać własną ścieżką, żyje tak, by spełniać oczekiwania innych. IKEA wychodzi im naprzeciw – chcemy, by mniej przejmowali się tym, co pomyślą inni i skupili się na swoich pragnieniach. By spojrzeli na swoje domy z innej perspektywy i skorzystali z naszej wiedzy i doświadczenia, by dzięki temu ich życie w domu stało się lepsze, bardziej komfortowe i piękniejsze – ale na ich własny sposób – tak filozofię kolekcji 2017 tłumaczy Anna Pawlak-Kuliga, Prezes IKEA Retail w Polsce.

Inną nowością jest fakt, że IKEA poszła w mobile – jej katalog dostępny jest w formie aplikacji, ulepszonej o rozszerzoną rzeczywistości czy możliwość oglądania propozycji w 3D. A Wy? Już wypatrzyliście coś dla siebie w nowym katalogu?

 

Źródło: elle / dom.pl

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.