/hamag/assets/rollercoaster-slajd-jpg-10988.jpeg

Luksusowy rollercoaster

Disneyland to prawdziwy raj dla fanów słynnych filmów animowanych – starsi i młodsi tłumnie odwiedzają park rozrywki. A co jeśli Myszkę Miki zastąpi się markami premium?

Data publikacji: 15.09.2017

LVMH, czyli Louis Vuitton Moët Hennessy to ogromny koncern, który powinien u was wywołać skojarzenia z produktami luksusowymi. Ponad sześćdziesiąt różnych marek kosmetycznych, jubilerskich czy rzecz jasna odzieżowych wystarczy, by LVMH miał ustabilizowaną pozycję jako prawdziwy gigant marek premium. Zenith, Christian Dior, Bulgari, Louis Vuitton, Céline, Loewe, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs, Kenzo – to tylko niektóre z nich. Doskonały styl, najwyższa jakość i niezapomniany design to wyznaczniki wizerunku LVMH. Koncern chce jednak swój image w stylu chic przenieść na zupełnie nowy poziom i otworzyć pierwszy luksusowy park rozrywki w Paryżu.

Ponad 150 lat – tyle ma Jardin d’Acclimatation, najstarszy francuski lunapark, położony w Lasku Bulońskim. Za jego powstanie odpowiada sam Napoleon III. Co jednak łączy LVMH i to pełne nostalgicznego uroku i nieco już zapomniane miejsce? To właśnie prestiżowy koncern od ponad 30 lat zarządza Jardin d’Acclimatation. Teraz gigant postanowił, że nadszedł czas na przywrócenie lunaparkowi dawnej chwały i planuje przeznaczyć na to aż 90 milionów dolarów. Ma być nowocześnie, ekskluzywnie oraz w klimacie steampunk, bo właśnie taki motyw przewodni wybrały osoby odpowiedzialne za projekt. Pomieszanie science fiction i maszyn parowych w wiktoriańskim klimacie może dać naprawdę niesamowite efekty. Powstać ma aż 17 nowych atrakcji, jednak część starego Jardin d’Acclimatation zostanie zachowana.

Nacisk będzie kładziony na przejażdżki – nowością będą aż trzy rollercoastery czy tzw. „latające łodzie”. Pojawić się mają też zwierzęta domowe, przechadzające się między gośćmi. LVMH już wcześniej podjął działania, by zabytkowy lunapark nabrał nowoczesnego blasku. Na te potrzeby stworzono m.in. piękne muzeum sztuki, jednak stwierdzono, że to za mało, by zwrócić uwagę mieszkańców i turystów na Jardin d’Acclimatation. Dlatego do współpracy przy nowych atrakcjach zaproszono najlepszych specjalistów, m.in. firmę Compagnie des Alpes, która odpowiada za nowoczesne rozwiązania w tego typu obiektach, m.in. w innym francuskim parku rozrywki lokalnego bohatera komiksowego, Gala Asterixa. Poza tym, w ponad 100-osobowym zespole znajdą się też artyści, projektanci i architekci. Prace mają potrwać do maja 2017.

 

Źródło: Miumag / FashionPost

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.