/hamag/assets/slajder-jpg-2072.jpeg

Local Heroes z kolejną mocną kampanią

W lookbooku pojawiły same smaczne kąski!

Data publikacji: 26.04.2016
Local Heroes to marka znana z charakteru i ciętego języka. Nowa kolekcja na pewno nie zawiedzie fanów – projekty Pussy Power właśnie trafiły do sklepów, a Areta Szpura, część duetu LH, zapewnia, że to prawdziwa manifestacja kobiecej siły.

Nowa kolekcja tak jak poprzednie wpisuje się w lekki streetowy styl z przymrużeniem oka. Tym razem w centrum kolekcji znalazła się kobiecość: ubrania ozdobiono charakterystycznymi dla marki przewrotnymi hasłami jak „send nudes”, „girls rock” czy „I <3 pussy”, a także modnymi ostatnio naszywkami z brzoskwiniami, kotami i muszlami, zabawnie nawiązującymi do nazwy Pussy Power.

fot. mat. prasowe

Szpura i Słota postawiły na najgorętsze modele tego sezonu. W lookbooku pojawiły się m.in. bombery, jednoczęściowe stroje kąpielowe, trapezowe spódniczki, denim i oversize'owe koszulki z naszywkami – wszystko w żywych, zwracających uwagę kolorach.

fot. mat. prasowe

Na uwagę zasługuje także sama sesja promująca nową kolekcję. Motywem przewodnim są superbohaterki. Modelki ucharakteryzowano, by wyglądały jak Kobieta Kot, Wonder Woman czy Agentka 007. Świeżość zdjęć i zabawa popkulturą przyciągają do projektów Local Heroes. Z pewnością ich propozycje trudno nazwać sztampowymi.

Poprzednie projekty warszawskich projektantek również przyciągały uwagę, jak np. sztuczne fioletowe futro z poprzedniej kolekcji Fake Holiday czy tęczowe adidasy stworzone przez Szpurę w kooperacji z Reebokiem. Przypominamy, że o marce zrobiło się głośno w 2013 roku, dzięki Justinowi Bieberowi i kultowej już koszulce Doing Real Things Sucks. Kreacje od Local Heroes szybko trafiły do szaf Rihanny, Cary Delevingne i Miley Cyrus, windując je jako absolutny must have fashionistek z Polski i zagranicy.

fot. mat. prasowe

Sukces osiągnęły dzięki intuicji – swoje koszulki przesyłały gwiazdom bezpośrednio do domów, śledząc ich adresy na Google Maps lub podczas eventów. Swojego T-shirta Rita Ora dostała na koncercie, Cara Delevingne podczas pokazu mody w Paryżu.

Dziś dziewczyny nie muszą już uciekać się do takich zabiegów. Ich flagowe produkty wyprzedają się jeszcze w dniu premiery, a na najciekawsze modele często trzeba „polować”. Te z nowej kolekcji częściowo są już dostępne online, można je także spotkać w zaprzyjaźnionych z marką butikach.

Zobacz także

Trendy / #News

i-dz-icon-jpg-13185

Małe zmiany dla dużej różnicy

Już 22 kwietnia obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji warto poszukać sposobów na to, by zadbać o naszą planetę.

Trendy / #News

ikea-wiosna-icon-jpg-13175

Wiosenny powiew świeżości w IKEA

Wraz z wiosną w sklepach IKEA pojawiają się nowości produktowe, pozwalające tchnąć nieco świeżości do naszych czterech ścian.

Trendy / #News

s-d-icon-jpg-13159

Sztuka w cyfrowej odsłonie

Sztuka i technologia coraz częściej się przecinają. Chociaż nie, to złe słowo – raczej się: uzupełniają. Najlepszym tego dowodem jest ogłoszona właśnie współpraca pomiędzy domem aukcyjnym DESA Unicum a firmą Samsung.