/hamag/assets/samsung-lato-slider-jpg-9509.jpeg

Letnie ubrania – jak o nie dbać?

Przedstawiamy kilka najważniejszych kwestii dotyczących dbania o letnie ubrania.

Data publikacji: 24.05.2017
Zima coś nie chciała nas w tym roku opuścić, a gdy wreszcie dała za wygraną, to przyszło lato. Wiosenne ubrania musiały więc pozostać w szafach, z których czym prędzej wyjęliśmy jasne t-shirty, krótkie spodenki i zwiewne sukienki. Letnie ubrania są delikatniejsze niż grube ciuchy chroniące nas przed zimnem, a przez to powinniśmy o nie dbać w inny sposób. Jak konkretnie? Odpowiadamy wraz z firmą Samsung.

Letnie ubrania należy inaczej prać. Jeśli nasza pralka ma takie funkcje, to warto sobie o nich przypomnieć, a jeśli nie ma, to być może nadszedł już na czas na jej wymianę. O jakich funkcjach mowa? Przede wszystkim o programach do tkanin delikatnych oraz prania ręcznego, ale przydatne mogą być również opcje modyfikacji cykli płukania i wirowania. Dobrze też, gdy istnieje możliwość prania w niskich temperaturach, bo zimna woda jest łagodniejsza dla naszych ubrań. Pamiętaj też, by bluzki i koszulki z nadrukami lub aplikacjami prać prawą stroną od wewnątrz.

Letnie ubrania – jak o nie dbać?

Jak dbać o ubrania na lato? Warto zaufać ich producentom i stosować się do zaleceń umieszczanych na metce. Delikatne, często wykonane z naturalnych surowców ubrania źle znoszą na przykład zbyt wysokie temperatury. Oczywiście – ale to dotyczy już każdej pory roku – nie można też zapomnieć o odpowiedniej segregacji ubrań (na białe i kolorowe oraz według tkanin). Dobrym pomysłem może być również korzystanie z woreczków na te najdelikatniejsze z elementów garderoby.

Letnie ubrania – jak o nie dbać?

Duże znaczenie ma również to, jak przechowujesz ubrania. Nie wszystkie „lubią” być poskładane. Te, które łatwo się gniotą lub mają falbany, zdecydowanie lepiej jest umieścić na wieszakach i powiesić w szafie. Jeśli tylko będziesz kierowała się wszystkimi tymi radami, tegoroczne lato nie będzie ostatnim, w którym założysz swoje ulubione przewiewne ubrania.

Źródło: Samsung

Zobacz także

Pralki / #Test

classic-jpg-12194

Candy GVS 158TWHC3-S - dobra, cicha pralka do 1500 zł

Candy GVS 158TWHC3-S to dobra pralka do 1500 zł. Jest solidna, nowoczesna i oszczędna. Ma cichy silnik inwerterowy, wiruje z prędkością 1500 obr./min, mieści 8 kg prania, ma NFC (Smart Touch), program łatwego prasowania i funkcję pary.

Pralki / #News

nowy-wiek-pary-wodnej-z-lg-slider-classic-jpg-12159

Nowy wiek pary wodnej z LG

Pranie nie może udać się bez wody. LG zdecydowało się jednak wykorzystać ją w innym stanie skupienia. Nowe pralki tego producenta oferują technologię True Steam, której najważniejszym wyróżnikiem jest wytwarzana przez generator para wodna.

Pralki / #News

xiaomi-minij-classic-jpg-12133

Stylowa... pralka ścienna od Xiaomi

Od pralki oczekiwać można wiele, ale mało kto nastawia się, iż będzie to sprzęt pełniący rolę dekoracyjną. Xiaomi MiniJ zmienia takie nastawienie.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.