/hamag/assets/konwent-slajd-jpg-11606.jpeg

Konwent Rozwoju 3#: biznes ponadczasowy!

Konwent Rozwoju 3# już 17 listopada odbędzie się w Poznaniu! Zapraszamy wszystkich tych, którzy stawiają na progres!

Data publikacji: 09.11.2017

Budowanie ponadczasowych marek nie jest proste. Wymagana jest elastyczność, umiejętność przewidywania trendów i... odporność na kryzys. O tym posłuchasz na Konwencie Rozwoju.  

Już po raz trzeci w Poznaniu odbędzie się Konwent Rozwoju. To cykliczne spotkania z biznesmenami, przedsiębiorcami, innowatorami oraz startupowcami, które mają na celu jedno: rozmawianie o biznesie, trendach i rozwoju z punktu widzenia praktyków. W ten sposób powstała przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych bez wybielania i unikania tych nieco mniej przyjemnych tematów. To tutaj najnowsze trendy rozbierane są na czynniki pierwsze, a innowacje oglądane z różnych perspektyw. Tematem przewodnim trzeciej edycji będzie biznes ponadczasowy i tworzenie marek, które trwają. O tym opowiadać będą m.in. Wojciech Kruk z WIPH, Karolina Maj z najnowszymi rozwiązaniami od Google: Internetowe Rewolucje, projektantka Anna Orska, guru komunikacji Joanna Janowicz czy mistrz przemawiania Łukasz Kościński, a event poprowadzi nieoceniony Maciej Kautz.

Poruszone zostaną różnorodne tematy dotykające problemu kreowania ponadczasowych marek z różnych perspektyw. Anna Orska podzieli się wrażeniami z prowadzenia własnej firmy i... bycia wolnym oraz wyjaśni ideę Nomad Designu i travelling CEO. Z Kolei Wojciech Kruk zdradzi co robić, gdy zmienia się rynek pracy, a pomysłowy przedsiębiorca zostaje z dobrze prosperującą firmą w której brakuje rąk do pracy. Joanna Janowicz, nominowana do tytułu Człowieka Roku BRIEF i laureatka nagrody Proton TERAZ POLSKA za osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i marki, wyjaśni jak marzyć konkretnie. Konwent Rozwoju jest organizowany przez portal rozwoju CARE-ER, który personalizuje wydarzenia i inicjatywy do swoich Użytkowników i wysyła im specjalny raport z informacją o najważniejszych i najciekawszych wydarzeniach z danej branży.

Bilety early birds można kupić do 10 października w specjalnej cenie 10 pln na stronie organizatora. Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma imienny dyplom uczestnictwa i może liczyć na miłe niespodzianki na miejscu. Konwent Rozwoju #3 odbędzie się 17 listopada na MTP w Poznaniu. Jeśli rozwój to dla was coś więcej niż pusty slogan, Konwent Rozwoju to absolutny must be. Więcej informacji znajdziecie na stronie: konwentrozwoju.pl

 


Źródło: Konwent Rozwoju

Zobacz także

HAmagowe nowiny / #News

archi-classic-jpg-11636

WIECZORY Z ARCHITEKTURĄ w listopadzie!

ARCH_event w listopadzie zaprasza na trzy WIECZORY Z ARCHITEKTURĄ – trzy różne miejsca, trzech zdolnych polskich architektów i potrójna możliwość zdobycia informacji na temat nowości produktowych w Polsce.

HAmagowe nowiny / #News

proday-classic-1-jpg-11513

#PROday – event dla branży wnętrzarskiej

Interesujecie się urządzaniem wnętrz? Chcecie podzielić się swoim nowatorskim pomysłem? Poznajcie projekt #PROday!

HAmagowe nowiny / #News

modamoma-classic-jpg-11308

Moda użytkowa w MoMa

Czasami na pokazach mody można zobaczyć projekty niezwykle artystyczne, ale mające niewiele wspólnego z wygodnym ubraniem. Dlatego muzeum MoMA składa hołd modzie użytkowej.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.