KFC z linią jadalnych lakierów

Słynna panierka KFC ma wielu fanów. Od teraz jej kultowy smak jest dostępny także… w lakierach do paznokci.

Data publikacji: 25.05.2016
Pyszne, że palce lizać? Takie z pewnością są nowe lakiery sygnowane przez KFC. Fast food w nowej kampanii stworzył całkowicie jadalne lakiery do paznokci, które smakują jak bestsellery sieci.

Naprawdę smakują jak kurczak! – tak o nowych lakierach opowiada Anna Mugglestone, marketing director w Ogilvy Hong Kong, agencji odpowiedzialnej za kampanię. I chociaż pomysł na jadalne lakiery o smaku kurczaka wzbudza kontrowersje oraz zrozumiałe wątpliwości estetyczne, to nie można zaprzeczyć, że kampania zdobyła już spory rozgłos. Szczególnie w środowisku fashion, które słynie raczej z zamiłowania do zdrowych smoothie i super foods, niż fast foodowych propozycji. Czy to pomysł sieci na dotarcie do nowych klientów? Lakiery zaprezentowano w dwóch wersjach smakowych: oryginalnej panierki, a także pikantnej wersji Hot&Spicy. Za ich opracowaniem stoją specjaliści żywieniowi z McCormick, którzy zapewniają, że lakier jest całkowicie jadalny, a do jego produkcji wykorzystano wyłącznie naturalne składniki.

Kampania sygnowana jest hasłem „Finger lickin’ good”, które jak widać, potraktowano bardzo dosłownie. Na fanpage’u KFC fani mogą głosować na smak, który ostatecznie trafi do sprzedaży. Sam lakier wygląda na najzwyklejszy kosmetyk, który po prostu nakładamy na paznokcie i czekamy aż wyschnie. W ofercie dostępny jest soczysty pomarańcz (Hot&Spicy) oraz wersja nude (Original) wzbogacone o ziarenka przypraw i brokat, które nadają modny efekt faktury. KFC podkreśla, że lakiery nie są próbą wejścia na nowe rynki, ale raczej mają zaciekawić niestandardową akcją i zbudować pozytywny buzz wokół marki. W ten sposób fast food chce przypomnieć o sobie młodszym pokoleniom i odświeżyć wizerunek.

Lakiery nie trafią do masowej produkcji. Na razie sama kampania wzbudza mieszane uczucia: część blogerów ze świata mody uważa pomysł za obrzydliwy, inni z kolei są nim zaintrygowani. Glamour.com cały pomysł komentuje żartobliwie – według nich wersja nude mogłaby być hitem wiosny, gdyby…nie smakowała jak kurczak.

Źródło: Buzz Feed

Zobacz także

Trendy / #Artykuł

choinka-hamag-classic-jpg-12745

Choinka sztuczna czy żywa? Sprawa wcale nie jest taka oczywista

Jaką choinkę kupić? Drzewka kupowane w marketach zrobione są z tworzyw sztucznych. Już sam proces ich wyprodukowania ma zły wpływ na środowisko. Alternatywą mogą być wypożyczalnie żywych drzewek w doniczkach. Ale zacznijmy od początku...

Trendy / #News

rusza-kolejna-edycja-akcji-wypozyczalnia-choinek-volvo-classic-jpg-12742

Zadbaj o świąteczny klimat i środowisko z akcją „Wypożyczalnia choinek Volvo”

Volvo zachęca do spędzania zbliżających się świąt w sposób ekologiczny. Po sukcesach w poprzednich latach, rusza trzecia już edycja akcji „Wypożyczalnia choinek Volvo”.

Trendy / #Artykuł

ozdoby-classic-hamag-jpg-12715

Ozdoby na choinkę w Amazon - TOP 10

Święta Bożego Narodzenia nie mogą odbyć się bez przystrojonej choinki. Tradycyjnie jest to obowiązkowy element wystroju każdego polskiego domu. Obecnie nie ma problemu ze znalezieniem efektownych ozdób świątecznych. Rzućmy okiem na ofertę sklepu Amazon.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.