KFC z linią jadalnych lakierów

Słynna panierka KFC ma wielu fanów. Od teraz jej kultowy smak jest dostępny także… w lakierach do paznokci.

Data publikacji: 25.05.2016
Pyszne, że palce lizać? Takie z pewnością są nowe lakiery sygnowane przez KFC. Fast food w nowej kampanii stworzył całkowicie jadalne lakiery do paznokci, które smakują jak bestsellery sieci.

Naprawdę smakują jak kurczak! – tak o nowych lakierach opowiada Anna Mugglestone, marketing director w Ogilvy Hong Kong, agencji odpowiedzialnej za kampanię. I chociaż pomysł na jadalne lakiery o smaku kurczaka wzbudza kontrowersje oraz zrozumiałe wątpliwości estetyczne, to nie można zaprzeczyć, że kampania zdobyła już spory rozgłos. Szczególnie w środowisku fashion, które słynie raczej z zamiłowania do zdrowych smoothie i super foods, niż fast foodowych propozycji. Czy to pomysł sieci na dotarcie do nowych klientów? Lakiery zaprezentowano w dwóch wersjach smakowych: oryginalnej panierki, a także pikantnej wersji Hot&Spicy. Za ich opracowaniem stoją specjaliści żywieniowi z McCormick, którzy zapewniają, że lakier jest całkowicie jadalny, a do jego produkcji wykorzystano wyłącznie naturalne składniki.

Kampania sygnowana jest hasłem „Finger lickin’ good”, które jak widać, potraktowano bardzo dosłownie. Na fanpage’u KFC fani mogą głosować na smak, który ostatecznie trafi do sprzedaży. Sam lakier wygląda na najzwyklejszy kosmetyk, który po prostu nakładamy na paznokcie i czekamy aż wyschnie. W ofercie dostępny jest soczysty pomarańcz (Hot&Spicy) oraz wersja nude (Original) wzbogacone o ziarenka przypraw i brokat, które nadają modny efekt faktury. KFC podkreśla, że lakiery nie są próbą wejścia na nowe rynki, ale raczej mają zaciekawić niestandardową akcją i zbudować pozytywny buzz wokół marki. W ten sposób fast food chce przypomnieć o sobie młodszym pokoleniom i odświeżyć wizerunek.

Lakiery nie trafią do masowej produkcji. Na razie sama kampania wzbudza mieszane uczucia: część blogerów ze świata mody uważa pomysł za obrzydliwy, inni z kolei są nim zaintrygowani. Glamour.com cały pomysł komentuje żartobliwie – według nich wersja nude mogłaby być hitem wiosny, gdyby…nie smakowała jak kurczak.

Źródło: Buzz Feed

Zobacz także

Trendy / #News

i-dz-icon-jpg-13185

Małe zmiany dla dużej różnicy

Już 22 kwietnia obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji warto poszukać sposobów na to, by zadbać o naszą planetę.

Trendy / #News

ikea-wiosna-icon-jpg-13175

Wiosenny powiew świeżości w IKEA

Wraz z wiosną w sklepach IKEA pojawiają się nowości produktowe, pozwalające tchnąć nieco świeżości do naszych czterech ścian.

Trendy / #News

s-d-icon-jpg-13159

Sztuka w cyfrowej odsłonie

Sztuka i technologia coraz częściej się przecinają. Chociaż nie, to złe słowo – raczej się: uzupełniają. Najlepszym tego dowodem jest ogłoszona właśnie współpraca pomiędzy domem aukcyjnym DESA Unicum a firmą Samsung.