/hamag/assets/jabra-halo-smart-slider-jpg-4977.jpeg

Jabra Halo Smart – słuchawki dla zabieganych

Jedne słuchawki do słuchania muzyki i prowadzenia rozmów.

Data publikacji: 19.09.2016
Prowadzisz aktywny tryb życia, ale nie zamierzasz godzić się na niekorzystne kompromisy i chcesz, by słuchawki zapewniały wysoką jakość rozmów i słuchania muzyki? Być może w takim razie zainteresuje Cię nowa propozycja firmy Jabra, kryjąca się pod nazwą Halo Smart. 

Będąc ciągle w ruchu nie możesz sobie pozwolić na to, by krępowały Cię słuchawki, ale też niedopuszczalna jest sytuacja, by te bezprzewodowe zawiodły w kluczowym momencie. Niewiele można pod tym względem zarzucić modelowi Jabra Halo Smart, który wytrzymuje do 15 godzin podczas słuchania muzyki i nawet 17 godzin podczas prowadzenia rozmów telefonicznych. To spokój na cały dzień, nawet ten najdłuższy. Nie bez znaczenia jest również wygodna, elastyczna konstrukcja, dopasowująca się do Twoich wymagań i preferencji.

Jedne słuchawki lepiej odtwarzają muzykę, drugie bardziej nadają się do prowadzenia rozmów. Firma Jabra twierdzi, że jej Halo Smart równie dobrze sprawdzą się w obu tych zastosowaniach. Ma to być zasługa mocnych, 10-milimetrowych głośników oraz wysokiej jakości gąbek, które skutecznie odetną Cię od zgiełku miasta, gdy będzie taka potrzeba. Mikrofony natomiast mają wbudowaną ochronę, która nie dopuszcza do tego, by na jakość rozmowy negatywnie wpłynął szum wiatru.

Słuchawki Jabra Halo Smart

Słuchawki Jabra Halo Smart nie bez powodu mają „smart” w nazwie. Otóż zostały one wyposażone w specjalny przycisk, który umożliwia skorzystanie z opcji głosowych Siri (w przypadku iPhone’ów) lub Google Now (jeśli masz smartfona z Androidem). Najciekawsze jest jednak to, że w opaskę na szyję wbudowany został mechanizm wibracyjny. Powiadomi Cię on o przychodzących połączeniach, jak również o zaplanowanych wydarzeniach z kalendarza, wiadomościach SMS i e-mail oraz komunikatach z Facebooka i innych portali społecznościowych.

Słuchawki Jabra Halo Smart są już dostępne w sprzedaży w trzech wersjach kolorystycznych do wyboru: czerwonej, niebieskiej oraz czarnej.

Źródło: Jabra

Zobacz także

Sprzęt AGD / #Artykuł

classic-jpg-12344

Najciekawsze produkty i technologie AGD w 2018 roku

Mijający rok 2018 przyniósł bardzo wiele ciekawych premier produktów, które w istotny sposób wpływają na nasz komfort życia.

Sprzęt AGD / #Artykuł

classic-jpg-12328

5 trendów w AGD na rok 2019

Jakie są trendy technologiczne w AGD? Przedstawiamy 5 trendów na 2019 rok, które mogą zmienić codzienne czynności. Czy czeka nas rewolucja, a może to tylko ewolucja?

Sprzęt AGD / #Galeria

classic-jpg-10398

Niedrogie wentylatory do domu - TOP 5

Lato to jedna z przyjemniejszych pór roku. Bywa jednak także mecząca, dlatego warto zastanowić się jaki wentylator kupić, aby przetrwać największe upały.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.