HomePod – muzyczna rewolucja?

Inteligentne, designerskie głośniki i systemy muzyczne, to ostatni wyraźny trend technologiczny. Apple jednak twierdzi, że znów zabłyśnie na tle konkurencji. Słyszeliście o HomePod?

Data publikacji: 16.06.2017

Czasami niemal każdy z nas ma ochotę po prostu zamknąć się w pokoju, położyć na łóżku i wsłuchać w dźwięki ukochanej piosenki. To świetny sposób na odprężenie po ciężkim dniu i ucieczkę od wielkich i małych problemów. Kojące rytmy potrafią naprawdę zrelaksować, chociaż dla melomana równie ważne jak to, czego słucha, jest także jak. Słaba jakość utworu potrafi zepsuć chwilę odpoczynku tym o wrażliwszych uszach. Na szczęście mogą oni przebierać w bogatej ofercie intrygujących systemów nagłośnienia i designerskich głośników. Do szerokiej oferty na rynku dołączył właśnie HomePod od Apple.

Podczas konferencji WWDC dla deweloperów, fani Apple'a otrzymali prawdziwą ucztę dla oczu. Nie tylko mogli podziwiać udoskonalonego iPada i MacBooka, ale mieli także okazję po raz pierwszy podziwiać inteligentny, bezprzewodowy głośnik od marki z jabłkiem. Jej reprezentanci opisywali HomePoda z ogromnym entuzjazmem.

– Apple zrewolucjonizowało sposób słuchania muzyki na urządzeniach przenośnych dzięki iPodowi. Teraz HomePod odmieni sposób słuchania muzyki z przenośnego głośnika w domu – obiecywał podczas prezentacji produktu Philip Schiller, odpowiedzialny za projekt. Co niezwykłego kryje się zatem we wnętrzu HomePoda? Między innymi chip A8 znany z iPhone'a 7, dzięki któremu głośnik tworzy indywidualne wiązki dźwięku oraz zanalizuje otoczenie w jakim się znalazł i dostosuje je do przestrzeni. O jakości dźwięku niech świadczą doskonały 7-elementowy układ tweeterów i 4-calowy woofer. A to dopiero początek, bo poza zadbaniem o dźwięki w naszym domu, głośnik ma także wbudowaną Siri – asystentkę Apple, która dopilnuje byśmy wiedzieli o korkach na mieście oraz przewidywanych opadach deszczu. Co ciekawe, cena za urządzenie nie będzie wygórowana jak to ma miejsce w przypadku innych produktów marki – 350 dolarów za tej jakości sprzęt to optymalna cena. Jak na razie nieznana jest premiera głośnika w Polsce – wiadomo, że pod koniec roku pojawi się on w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Australii. Jednak nawet jeśli doczekamy się jego sprzedaży lokalnie, musimy się liczyć z tym, że Siri nie przemówi do nas w ojczystym języku. Mimo to jesteśmy ciekawi pierwszych wrażeń z obcowaniem z HomePodem.

 

Źródło: Benchmark.pl, Apple

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.