/hamag/assets/galaxy-slajd-jpg-8767.jpeg

Galaxy S8, inne spojrzenie na telefon

Dzisiejszy świat wymaga od nas zapamiętania wielu haseł, dlatego każdy sposób, który pozwala zminimalizować ich ilość jest dobry. Szczególnie jeśli rozwiązanie zawsze mamy przy sobie.

Data publikacji: 06.04.2017

Jak zabezpieczacie swoje telefony? Czy jest to kolejne hasło, które musicie zapamiętać obok danych do logowania na e-maila czy do banku? A może korzystacie z wbudowanych zabezpieczeń smartfona, takich jak konieczność wykonania palcem odpowiedniej kombinacji ruchów na ekranie monitora? Jeśli lubicie nowinki, prawdopodobnie korzystacie z czytnika linii papilarnych. Jednak to wszystko nic w porównaniu z propozycją Samsunga i jego nowego modelu Galaxy S8.

Obustronnie zakrzywiony wyświetlacz Super AMOLED o rozdzielczości QHD, technologia Force Touch, ośmiordzeniowy procesor Snapdragon 835, 4 GB pamięci RAM oraz 64 GB pamięci wewnętrznej, a do tego dwa aparaty o matrycy 12 Mpix oraz 8 Mpix o jasnym f/1,7. To wszystko znajdziecie w nowym Samsungu Galaxy S8, o którym coraz częściej spekuluje się w mediach. Jednak te wszystkie dane są przyćmione przez informację o tym, że w najnowszej odsłonie Galaxy S znajdziemy także skaner twarzy i tęczówki. Przy tym standardowe już czytniki linii papilarnych przestają robić wrażenie. Skaner twarzy i tęczówki oznacza o wiele większe bezpieczeństwo smartfona i szybką, bezproblemową możliwość jego odblokowywania dla właściciela.

Warto także zauważyć, że zabezpieczenia biometryczne będą w przeszłości coraz popularniejsze, a rozwiązania zaproponowane przez Samsunga wyznaczą kierunek, w jakim pójdzie ta technologia. Szczególnie że koreański gigant nie zamierza poprzestać jedynie na wykorzystaniu skanera jako alternatywa hasła do telefonu. Dzięki niemu zamierza promować Samsung Pay, czyli możliwość płacenia telefonem po autoryzacji poprzez skanowanie twarzy lub tęczówki. Rozwiązanie było testowane przez wiele miesięcy i jak podkreślają przedstawiciele korporacji, jest najbezpieczniejszą formą ochrony telefonu i konta bankowego. Według nich, w porównaniu z rysowaniem palcem wzorów na wyświetlaczu czy odciskami palców, jest to rozwiązanie niemal niezawodne. Działa także wtedy, kiedy mamy na sobie rękawiczki i znacznie trudniej uzyskać dostępność do ważnych informacji bez wiedzy właściciela telefonu. Sama procedura skanowania ma być niezwykle prosta i działać także wtedy, gdy telefon nie jest skierowany idealnie na wprost twarzy. To oznacza, że już wkrótce technologia jak z w filmów szpiegowskich, może trafić w nasze ręce. Podekscytowani? Bo my bardzo!

 

Źródło: This is Insider

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.