/hamag/assets/muzeumlodow-slajder-9601-jpg-3728.jpeg

Do muzeum na lody

Pod koniec lipca w Nowym Jorku otwarte zostanie Muzeum Lodów.

Data publikacji: 28.07.2016

Czekolada czy wanilia? A może sorbet? W wafelku czy na patyku? Nieważne w jakim wydaniu, ważne że pyszne. Lody to jeden z najpopularniejszych deserów, zasłużył więc na specjalne traktowanie. Dlatego w Nowym Jorku powstanie Muzeum Lodów.

Pomysł brzmi smakowicie i taki w rzeczywistości jest. W muzeum mają być bowiem zgromadzone najciekawsze smaki lodów, udostępnione dla zwiedzających do spróbowania. Ale to nie koniec atrakcji. Na każdego kto odwiedzi mieszczące się na 100 Gansevoort Street muzeum, czeka m.in. basen pełen sztucznej lodowej posypki, w którym można popływać, lodowe huśtawki, apetyczny czekoladowy pokój, jadalne balony oraz sztuka inspirowana pysznym deserem. Cały projekt brzmi jak fantazja z dziecięcych marzeń, jednak jest bardzo realny. Poza zabawą na lodowym placu zabaw oraz podziwianiem obrazów, plakatów i rzeźb, będzie oczywiście można spróbować wielu niecodziennych smaków. Ciekawym przystankiem w muzeum będzie z pewnością Future Food Studio, gdzie goście będą mogli posmakować spersonalizowanych lodów przygotowanych przez specjalistów z najlepszych nowojorskich lodziarni.

– Muzeum ma być do polizania, do polubienia i do podzielenia się świetnymi doświadczeniami – podsumowuje pomysł jeden z założycieli, Maryellis Bunn. Podkreśla, że lodowe przeżycia jakich dostarcza muzeum mają być chwilą rozkoszy dla podniebienia oraz... pobłażania dla apetytu. Wszystko zaczęło się od dziecięcej fantazji Bunna o basenie pełnym cukrowej posypki. Niestety, żaden park rozrywki nie zaspokoił jego pragnienia, postanowił więc stworzyć miejsce, gdzie będzie to możliwe. Oczywiście posypka w basenie jest niejadalną imitacją tego, co możemy znaleźć na deserach, jednak „zanurzenie” się w niej i tak dostarcza mnóstwo frajdy. Muzeum Lodów to także miejsce pełne romantyzmu. W Tinder Lab, dzięki aplikacji możemy znaleźć najlepsze smakowe dopasowanie, a pary mogą przeżyć niezapomnianą randkę na huśtawce uformowanej w kształt lodowego sandwicza. Wstęp to koszt 18 dolarów za pojedynczy bilet oraz 30 dolarów dla par. Niestety, Muzeum Lodów jest projektem tymczasowym i zostanie zamknięte 31 sierpnia. Możliwe jednak, że powędruje do innych miast lub zostanie przeniesione na stałe w inne miejsce. Osobiście proponujemy Polskę.


Źródło: NY Eater

Zobacz także

Rozrywka / #Artykuł

classic-jpg-12456

Akcesoria do piłki nożnej w Amazon

Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Nic dziwnego, że w sprzedaży można znaleźć mnóstwo akcesoriów dedykowanych tej dyscyplinie. Sprawdź, po które warto sięgnąć.

Rozrywka / #Artykuł

ikonka-srednia-310-jpg-12358

10 najlepszych gadżetów erotycznych dla niej i dla niego na Dzień Singla (18+)

Najlepsze gadżety erotyczne Dla niej, dla niego, do zabawy we dwoje. Nikt nie podarował Ci w tym roku walentynki? Nie szkodzi! Okaż sobie odrobinę miłości własnej i zamień święto singli w dzień figli.

Rozrywka / #Artykuł

classic-jpg-11595

Przegląd najciekawszych erotycznych kalendarzy adwentowych

Kalendarze adwentowe dla dorosłych w każdym okienku skrywają akcesorium, które na pewno przyda się w sypialni...

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.