/hamag/assets/ldf-slajder-jpg-5360.jpeg

Design Górą!

Łódź Design Festiwal po raz dziesiąty!

Data publikacji: 07.10.2016

10 lat doświadczenia, 10 dni ekscytacji, 50 ekspertów mówiących o architekturze, tożsamości marki, nowych technologiach i projektowaniu. A poza tym warsztaty, spotkania, wystawy i wiele inspiracji. Nie tak łatwo jest opisać dorobek Łódź Design Festiwal, który już od 10 lat zmienia oblicze polskiego designu, wytyczając najnowsze trendy i promując najbardziej utalentowanych projektantów. Jubileuszowa edycja Festiwalu to prawdziwa gratka dla miłośników rodzimego wzornictwa – na wydarzeniu wysłuchacie ekspertów i specjalistów z najciekawszych lokalnych marek. Zaznaczcie w kalendarzu 13-23 października – wtedy warto być w Łodzi!

Jubileuszowa edycja odbywa się pod hasłem Tożsamość. Co to oznacza? – Na Łódź Design Festiwal zastanowimy się, jak poprzez design manifestuje się tożsamość twórców i odbiorców. Poszukamy też odpowiedzi na pytanie, co kształtuje tożsamość miejsc, w których żyjemy, a w bloku biznesowym rozmawiać będziemy o tym, jakie cechy definiują dobrze zaprojektowane przedmioty – tłumaczy dyrektor Festiwalu, Michał Piernikowski.

Tożsamość polskiego designu pomogą na spotkaniach odkrywać marki takie jak Ceramika Paradyż, Audi, IKEA, a nawet Disney. Ich eksperci podzielą się swoimi obserwacjami oraz doświadczeniem. Poza wiedzą, ŁDF to także uczta dla oczu. Co roku ogromną popularnością cieszą się najciekawsze i najpiękniejsze projekty stworzone przez polskich designerów: można je podziwiać podczas prezentacji „must have” oraz „make me!”. Poza tym na odwiedzających czekają tradycyjnie już wystawy. Na „Everyda(y)ta” zobaczycie jak wizualizacje danych mogą zmienić sposób, w jaki oceniamy codzienność, to też okazja, by zobaczyć jak projektanci postrzegają dzisiejsze społeczeństwo. Druga wystawa, „Random Darknet Shopper”, to efekt nietypowego eksperymentu. Grupa !Mediengruppe Bitnik stworzyła bota, którego następnie wypuściła na zakupowe szaleństwo w... darknecie, czyli ukrytej sieci, działającej często na pograniczu legalności, dostępnej jedynie dla nielicznych. Bot miał 100 dolarów tygodniowo do wydania w sieci – losowo wybierał wśród około 16.000 dostępnych w darknecie produktów. „Random Darknet Shopper” przedstawia 25 elementów pozyskanych w okresie od października 2014 do marca 2016. Co ciekawe Bot zakupił m.in. 10 tabletek ecstasy! To wywołało w mediach dyskusję o tożsamości w świecie technologii i ewentualnej możliwości ukarania oprogramowania, które popełnia przestępstwo. Poza tym na uwagę zasługuje też prezentacja plakatów „Eye-dentity – Poster Stories” czy niebanalne opakowania z wystawy „Inside the box”. Jedno jest pewne: tegoroczna edycja po prostu cieszy oczy, a jej różnorodność to pewność, że każdy znajdzie coś pięknego dla siebie.

 

Źródło: Łódź Design Festiwal

Zobacz także

HAmagowe nowiny / #News

archi-classic-jpg-11636

WIECZORY Z ARCHITEKTURĄ w listopadzie!

ARCH_event w listopadzie zaprasza na trzy WIECZORY Z ARCHITEKTURĄ – trzy różne miejsca, trzech zdolnych polskich architektów i potrójna możliwość zdobycia informacji na temat nowości produktowych w Polsce.

HAmagowe nowiny / #News

konwent-classic-jpg-11604

Konwent Rozwoju 3#: biznes ponadczasowy!

Konwent Rozwoju 3# już 17 listopada odbędzie się w Poznaniu! Zapraszamy wszystkich tych, którzy stawiają na progres!

HAmagowe nowiny / #News

proday-classic-1-jpg-11513

#PROday – event dla branży wnętrzarskiej

Interesujecie się urządzaniem wnętrz? Chcecie podzielić się swoim nowatorskim pomysłem? Poznajcie projekt #PROday!

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.