Coworking wart 35 mln zł

Polska aplikacja DESK.WORKS w zaledwie 3 miesiące od startu została wyceniona na kilkadziesiąt milionów złotych.

Data publikacji: 19.06.2016
Coworking to coraz bardziej popularny sposób pracy, nic więc dziwnego, że młodzi przedsiębiorcy myślą, jak skorzystać na tej modzie. Waldemar Ariel Gala, założyciel DESK.WORKS, do tematu postanowił podejść globalnie. To był strzał w dziesiątkę – startup trafił właśnie na listę najlepiej wycenianych tzw. early stage.

– W ciągu zaledwie trzech miesięcy od wejścia na rynek, zdobyliśmy ponad 3500 Klientów i 250 lokalizacji w 35 krajach świata – o swoim projekcie opowiada Gala. Nic dziwnego, że sponsorzy od razu docenili DESK.WORKS i prędkość z jaką się rozwija. Wśród początkujących startupów jest to jeden z najlepiej wycenionych pomysłów: aż 35 mln złotych po 3 miesiącach. Na czym polega jego fenomen? DESK.WORKS ma pozwolić wynająć biuro, choćby na kilka godzin w różnych częściach świata: od Paryża przez Tokio, na Nowym Jorku kończąc. Na pomysł Gala wpadł, podróżując po świecie jako anioł biznesu, wspierający najbardziej obiecujące startupy. Brak WI-FI, czy hałas w kawiarniach oraz długi czas wynajmu i problemy z płatnościami w zagranicznych coworkingach sprawiły, że zaczął szukać innego rozwiązania. Jako doświadczony startupowiec wiedział, jak stworzyć projekt z potencjałem na globalny sukces. Tak powstał DESK.WORKS, który na całym świecie oferuje stałą cenę za wynajem biura: 20 dolarów dziennie lub 390 miesięcznie.

Dla podróżujących freelancerów i biznesmenów to niezwykle atrakcyjna cena, natomiast właściciele odpowiednich lokali mogą bez ukrytych kosztów znaleźć dodatkowych wynajmujących na puste biurka. Cały system opiera się o łatwą w obsłudze, intuicyjną aplikację, która wystartowała w połowie grudnia 2015 na iOS Apple. Szybko zyskała zainteresowanie coworków, udostępniono ją więc na Androida, a wersja na Windows Phone jest w trakcie dopracowywania. Gala ma także kolejne pomysły na rozwinięcie użyteczności projektu, np. wzbogacenie go o droższe oferty premium. Według twórców, kluczem sukcesu poznańskiej aplikacji, jest nie tylko prostota, ale też dobra znajomość odbiorców i pozyskanie odpowiednich środków na reklamę i marketing. Bez tego nawet najlepszy pomysł zginie wśród setek nowo powstających startupów.

Źródło: Pierwszy Milion

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.