/hamag/assets/kosmonauta-slajd-jpg-10582.jpeg

Być kosmonautą z marką Samsung

Marzycie, by odkrywać kosmos, ale zamiast w NASA pracujecie w korporacji? Samsung pozwoli wam zrealizować marzenia o zwiedzaniu wszechświata nawet zza biurka.

Data publikacji: 07.08.2017

Lato w 1978 roku było wyjątkowe. To właśnie 27 czerwca o godzinie 17:27:21 z kosmodromu Bajkonur w Kazachstanie wystartował Sojuz 30. Statek okrążył Ziemię ponad 120 razy i powrócił na orbitę 5 lipca. Dowodził nim płk Piotr Klimuk, a wśród załogi znalazł się także mjr Mirosław Hermaszewski. W trakcie lotu przeprowadzono kilka różnych eksperymentów, m.in. badających smak w stanie nieważkości czy wymiany ciepła organizmu człowieka z otoczeniem w warunkach braku ciążenia. I chociaż może nie brzmi to tak imponująco jak lądowanie na Księżycu, to Sojuz 30 zapisał się na stałe w historii misji kosmicznych. Teraz powraca dzięki marce Samsung.

By wyruszyć w kosmos nie trzeba być astronautą – wystarczy zestaw do wirtualnej rzeczywistości i aplikacja VR The Missed Spaceflight (Przegapiony Lot), która powstała z inicjatywy koreańskiego koncernu. W ten sposób odtworzycie lot z 1978, pospacerujecie w stanie nieważkości, a także będziecie mieli okazję podziwiać Ziemię z kosmosu. Poza tym stworzony także został film o generale Tadeuszu Kuziorze, najmłodszym spośród polskich pilotów wytypowanych do lotu. Niestety, ostatecznie nie wziął on udziału w misji, jednak dzięki filmowi stworzonemu przez Koreańczyków i technologii VR, generał Kuziora mógł po prawie 40 latach przekonać się, jak byłoby się znaleźć na pokładzie Sojuz 30. W ten sposób Samsung promuje najnowszą odsłonę swojego flagowego modelu Galaxy.

– Projekt Przegapiony Lot w pełni wyraża idee zamknięte w haśle #DoWhatYouCant, które towarzyszy naszej kampanii. Tworząc ten projekt, chcieliśmy udowodnić, że nie ma rzeczy niemożliwych, a sukces zależy tylko od naszego uporu i wytrwałości. Mam nadzieję, że Przegapiony Lot, który spełnia sen wielu o locie w kosmos, stanie się bodźcem do podążania za nawet najbardziej nieprawdopodobnymi marzeniami – o pomyśle na nietypową promocję opowiada Olaf Krynicki z Samsung Polska. Film z lotu w kosmos można także obejrzeć, jeśli nie posiadacie dedykowanego zestawu do VR – wersję 360 stopni, którą odtworzycie bez jakiegokolwiek sprzętu lub jedynie z prostymi kartonowymi goglami, dostępna jest tutaj.

 

Źródło: Samsung Polska

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.