/hamag/assets/bio-otwarcie-3-jpg-3770.jpeg

BIO IQ – inteligentne kosmetyki naturalne

Kosmetyki, które produkowane są ze składników pochodzenia naturalnego to fantastyczny trend, który wciąż się umacnia.

Data publikacji: 27.07.2016

W skład intensywnej bio-regeneracji wchodzi masaż dermo-rollerem, pielęgnacja wodą micelarną i mleczkiem do twarzy marki BIO IQ. Cały sekret to świetne receptury, ekologiczne składniki i piękna misja wytwarzania kosmetyków, które współgrają z naszym wewnętrznym kodem.

BIO IQ to polska marka, która wytwarza kosmetyki ze składników naturalnych i z kontrolowanych upraw organicznych. Filozofią marki pozostaje ciągłe szukanie inspiracji w otaczającej naturze, która podsuwa najlepsze rozwiązania. Ekologiczne i etyczne (nietestowane na zwierzętach) kosmetyki od BIO IQ można stosować bez obawy o to, jak zostały zrobione. Produkty są certyfikowane (m.in. międzynarodowe certyfikaty ekologiczne Ecocert i Cosmebio). W portfolio marki znajdziemy także te ze znaczkiem Fair Trade.

Intensywna bio-regeneracja, krok pierwszy

Cały proces najlepiej zacząć od zastosowania mleczka oczyszczającego, które skutecznie usunie makijaż i inne zanieczyszczenia. I to za sprawą naturalnych, organicznych substancji. Mleczko dodatkowo działa ściągająco i antybakteryjnie, złuszcza martwy naskórek i przywraca skórze świeży koloryt. Ale to nie wszystko. Mieszanka zawiera składniki odżywcze odpowiadające za nawilżenie oraz regulację pracy gruczołów łojowych. Jakie ingredienty znajdziemy w kosmetyku? Olejek arganowy, wyciąg z oczaru wirginijskiego, ekstrakt z kwiatów lilii białej, a także ekstrakt z jagód goji, które chronią skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i dostarczają sporo cennych witamin.

Masaż, czyli krok drugi

Dermo-roller to bardzo praktyczne i wygodne urządzenie do wykonywania mezoterapii mikroigłowej w zaciszu domowym, czyli profesjonalny sposób regeneracji i odbudowy skóry. Jak wygląda Dermo Roller BIO-IQ? To nic innego jak niewielki wałeczek pokryty cienkimi, tytanowymi mikro-igiełkami o długości od 0,5 mm. Jak działają? Producent zapewnia, że w ciągu 5 minut dokonują około 250 tysięcy mikronakłuć na skórze. Sekret tkwi w materiale, z którego zostały wykonane – tytan jest bardzo cienki i dlatego łatwo wbija się w skórę. Dzięki temu jest ona przygotowana na lepsze wchłanianie kosmetyków pielęgnujących. Sama stymulacja jest przyjemna i subtelna, możemy być pewnie, że nie uszkodzimy naczynek. Aby prawidłowo wykonać zabieg, należy delikatnie masować skórę – po dziesięć ruchów pionowych i poziomych oraz dziesięć ruchów ukośnych na każdym obszarze – twarzy, szyi i dekolcie. Czas zabiegu wynosi od 7-20 minut.

Magiczna woda!

Kolejny krok należy do organicznej wody micelarnej BIO IQ, która z jednej strony oczyszcza i odświeża skórę (niczym tonik), z drugiej zaś usuwa resztki makijażu. Zawarte w płynie micele skutecznie niwelują wszelkie zabrudzania z powierzchni twarzy, nie naruszając przy tym bariery hydrolipidowej skóry. Dodatkowo woda micelarna nawilża, odżywia i łagodzi – jest nie do zastąpienia, po prostu! Zawiera ekstrakt z róży damasceńskiej, wyciąg z oczaru wirginijskiego oraz ekstrakt z owoców żurawiny.

BIO IQ – kosmetyki, które pachną naturą

W tych kosmetykach próżno szukać parabenów, syntetyków, sztucznych barwników czy zapachów. W zamian znajdziecie w nich bogactwo witamin, minerałów i mikroelementów niezbędnych do odżywiania tkanek i regeneracji. Produkty mają subtelny zapach i przyjemną konsystencję, szybko się wchłaniają i pozostawiają skórę napiętą oraz świetnie nawilżoną.

Symbolem BIO IQ jest dmuchawiec, który odzwierciedla pasję do zdrowego stylu życia i chęć szerzenia dobrej misji. Możecie być pewni, że kosmetyki opatrzone tym znakiem powstały z miłości do otaczającej nas przyrody i naturalnie odżywionej skóry.

Kosmetyki dostępne są w sklepie internetowym

Zobacz także

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11360

Naturalne antyperspiranty – top 3

Jakie naturalne antyperspiranty wybierać, aby nie zaszkodzić zdrowiu, ale jednocześnie zadbać o higienę?

Wdzięk / #Recenzja

coffee-scrub-classic-jpg-11117

Bare Care – peeling kawowy na jesień

Bare Care to nowość na rynku kosmetyków naturalnych. Bare Care to peeling kawowy stworzony dla fanek aromatycznych ziaren!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11109

Hmilk no stress – test mleczka do włosów farbowanych

Hmilk no stress to nowość marki Oway, która w swoim portfolio posiada same naturalne i przyjazne włosom preparaty. Jak mleczko wypadło w testach?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.