/hamag/assets/big-jpg-2693.jpeg

Aplikacja ubezpieczy

Zamiast skomplikowanych umów i długich spotkań z konsultantem, swój dobytek ubezpieczysz dzięki aplikacji.

Data publikacji: 25.05.2016
Trov to aplikacja, która pozwala na błyskawiczne ubezpieczenie przedmiotów, bez wychodzenia z domu. Teraz rzeczy, które kochasz są naprawdę bezpieczne.

Profesjonalny aparat, ukochany rower, rodowe pianino. Są rzeczy, które mają dla nas szczególną wartość i chcemy je chronić. Trov ma za zadanie to ułatwić. Dzięki aplikacji w dowolnej chwili możemy ubezpieczyć cenny przedmiot i równie łatwo z ubezpieczenia zrezygnować. Dzięki zminimalizowaniu formalności, by ubezpieczyć przedmiot od uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży wystarczy w zasadzie zwykłe kliknięcie. Wyjątkowo proste ma być także zgłoszenie wypadku: wyglądać ma podobnie, jak zwykła wymiana sms-owa lub konwersacja na czacie. To po stronie Trov zostaje np. ustalenie czy kradzież została zgłoszona na policję.

To szczególnie użyteczne w zbliżającym się okresie wakacyjnym, kiedy opuszczone na czas urlopu mieszkanie łatwo może paść łupem złodziei lub gdy chcemy ubezpieczyć przedmioty, które zabieramy ze sobą w podróż. Koszt ubezpieczenia zależy oczywiście od wartości przedmiotu. Na jej podstawie aplikacja wylicza dzienną ratę, jaką będziemy musieli zapłacić za daną rzecz. Aby ubezpieczenie potwierdzić, wystarczy ruch palcem, podobny do tego, jaki wykorzystują inne aplikacje, takie jak np. Tinder. Takie rozwiązania są niezwykle intuicyjne i sprawiają, że cały proces trwa chwilę. Trov ma być skierowany głównie do tzw. Millenialsów, którzy nie mają zwyczaju wykupowania polis ubezpieczeniowych, odstraszeni formalnościami i skomplikowanymi umowami, a także ceną. Trov pozwala na ubezpieczanie tylko w tym czasie, w którym zabezpieczenia potrzebujemy, stąd jego cena jest konkurencyjna.

Poprzez Trov ubezpieczono do tej pory 950 tys. przedmiotów o wartości ponad 8,5 miliarda dolarów! Nic dziwnego, że autorzy zostali docenieni przez inwestorów, którzy na rozwój projektu przekazali niedawno ponad 25 milionów dolarów! Trov stworzyli Scott Walchek i Mark Dowds z Australii i już od początku ich projekt zyskał uznanie – po roku działalności spółkę, którą założyli, wyceniono na 15 milionów dolarów. Pracę nad aplikacją wspierała dodatkowo Axa – firma z wieloletnim doświadczeniem w branży. Na razie Trov działa jedynie w Australii, ale jeszcze w tym roku ma być dostępny w Wielkiej Brytanii, a w 2017 w Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach.

Źródło: Trov

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.