Aplikacja na słońce

W końcu słońce zaczyna zaglądać do kolejnych miast w Polsce, a zima staje się przeszłością. To jednak oznacza także konieczność ochrony przed promieniowaniem UV.

Data publikacji: 23.05.2017

Zmarszczki, brzydka, zmęczona cera i dotkliwe poparzenia to tylko początek z długiej listy tego, jak nadmiar słońca i szkodliwego promieniowania może wpłynąć na naszą skórę. Nowotwór to najgroźniejszy ze skutków nieostrożnego opalania, dlatego tak ważne jest, by zażywać słońca rozważnie i stopniowo, ze wsparciem niezbędnych filtrów blokujących promieniowanie UV. Sprzymierzeńcem w tej walce są kremy i olejki, a także nawyk zakładania kapelusza z szerokim rondem na plażę i zakrywanie ciała przy długiej ekspozycji na słońce. Technologia także ma coś do dodania w tym względzie.

Cały dzień wylegujecie się na plaży, promienie słońca przyjemnie ogrzewają waszą skórę, a wy zażywacie wakacji w pełni. Niestety, wieczorem odczuwacie boleśnie skutki zbyt lekkiego podejścia do opalania i kolejne dni spędzacie w cieniu, unikając najmniejszego kontaktu ze słońcem. Znacie ten scenariusz? A gdyby tak telefon przypominał wam o tym, by nałożyć na skórę krem z filtrem oraz doradzał w kwestii świadomego opalania? Dzięki plastrowi UV i dedykowanej aplikacji stworzonej przez firmę La Roche-Posay to możliwe. Ich plaster to sympatyczna naklejka, wyposażona w czułe sensory reagujące na światło. Pozostawiona na skórze analizuje jak długo jest ona wystawiona na promienie słoneczne i poprzez dedykowaną aplikację przesyła porady odnośnie częstotliwości smarowania się kremem, informacje o tym jak dbać o skórę i jak bardzo w danym momencie jest narażona na promienie UV.

Korzystanie z plastra jest bardzo proste – wystarczy uzupełnić swój profil skóry w aplikacji poprzez udzielenie odpowiedzi na kilka pytań dotyczących typu cery czy miejsca, w którym przebywacie. Następnie należy zeskanować kod i… skupić się na pięknej pogodzie, bo aplikacja od tej chwili zadba o ochronę przed słońcem. Plaster został stworzony poprzez nałożenie na siebie kilku warstw specjalnego tuszu, czułego na światło. Co ważne, plaster mogą nosić bez problemu dorośli, jak i dzieci, które są szczególnie wrażliwe na słońce. Plastry można otrzymać za darmo w wyznaczonych przez La Roche-Posay gabinetach dermatologicznych. Marka planuje rozdać niemal milion plastrów w 2017 roku. To część ich kampanii uświadamiającej o profilaktyce przeciwko czerniakowi.

 

Źródło: FashionBiznes

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.