/hamag/assets/otwarcie-jpg-6483.jpeg

Odkrycia miesiąca – produkty listopada 2016

Hygge, domowe i ultranaturalne kosmetyki oraz designerski toster – oto czym zachwycaliśmy się w ostatnim miesiącu.

Data publikacji: 05.12.2016
Listopad to taka chwilowa cisza przed prawdziwym szaleństwem zakupowym, które czeka nas w grudniu. To miesiąc rozeznania, spokojnego namysłu nad tym, co godne uwagi. Nastawmy więc uszu, aby przekonać się, czy warto drążyć temat w poszukiwaniu prezentów idealnych.

Hygge – sztuka szczęścia

To zjawisko rodem z Dani, o którym mówi cała blogosfera. Znaczy tyle samo, co świadome, powolne rozkoszowanie się życiem, pielęgnowanie i kreowanie przytulnej atmosfery w domu, spotykanie się ze znajomymi po to, by beztrosko i miło spędzić czas. Wyliczać więcej? To jedzenie smakowitych dań, wcale nie wyszukanych, ale pysznych po prostu, to miękkie tkaniny i światło świec, intymność w najlepszym wydaniu.

Hygge to prostota, na która stać każdego, bo zaczyna się w nas samych. A to nic nie kosztuje. Na polskim rynku wydawniczym właśnie pojawiły się dwie publikacje o tym zjawisku: „Hygge. Duńska sztuka szczęścia” Marie Tourell Søderberg i „Hygge. Klucz do szczęścia” Meika Wikinga – obie polecamy i czynimy je odkryciami nie tylko tego miesiąca!

Przeczytaj cały artykuł

Domowe kosmetyki

Scrub grejpfrutowy marki DOMOWY KOSMETYK to mazidło, które pokocha każda kobieta. Prócz tego, że cudownie pachnie, to przede wszystkim jest fantastycznym remedium na bardzo suchą skórę. Scrub zawiera cenne oleje (z pestek winogron, słodkiego migdała, kokosa i awokado), które natłuszczą i nawilżą skórę oraz zabezpieczą ją przed wysuszeniem. To kosmetyk idealny na porę jesienno-zimową, kiedy jesteśmy narażeni na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, jak mróz, wiatr, klimatyzacja. Domowym scrubem warto peelingować ciało dwa razy w tygodniu pod prysznicem, wmasowując go i pobudzając tym samym krążenie. Efekt? Napięta, nawilżona i gładka skóra. Czego chcieć więcej?

Przeczytaj cały artykuł

Kosmetyki ultranaturalne

Tym razem inspirujemy się zapachem róży. Tę woń znajdujemy w niesamowitych kosmetykach od Lush Botanicals, a konkretnie w kremie na dzień o słonecznej nazwie Sunlight. Już po dwóch tygodniach stosowania skóra jest świetnie nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku, taka naturalnie sprężysta i promienna. Kremy od Lush Botanicals należy przechowywać w lodówce do 10 tygodni, ponieważ nie zawierają żadnych konserwantów, nawet tych zgodnych z listą Ecocert. Do tego wszystkiego są pakowane w opakowania biofotoniczne z ciemnofioletowego szkła Miron Violet Glass, które podtrzymują bioenergię składników. To idealny koncept na prezent dla bliskiej osoby, która dba o swoją cerę w naturalny sposób.

Przeczytaj cały artykuł

Designerski toster

Na grzanki kładziemy warzywa – awokado, grillowaną cukinię, pomidory, ogórki, sałatę, albo pastę z pieczonej marchewki, bobu lub pyszny hummus. Tosty nie muszą być nudne, ale aby je zrobić, potrzebny jest niezawodny sprzęt. Taki, który nie spali kromek chleba, a idealnie je przyrumieni i sprawi, że będziemy mieli frajdę z jedzenia czerstwego pieczywa. Toster kMix TTM021A marki KENWOOD to model godny uwagi. Świetnie się prezentuje, występuje w ciekawej palecie barw i co najważniejsze jest bardzo funkcjonalny. Szybko zgrzankuje każdy chleb, nie przypala pieczywa i został wyposażony w szereg innowacyjnych rozwiązań: kontrolę przyrumieniania, otwory o zmiennej szerokości, komfortowe podniesienie wypieczonych tostów, podświetlane przyciski i kratkę do opiekania, np. słodkich rogalików i bułek.

Przeczytaj cały artykuł

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.