/hamag/assets/otwarcie3b-jpg-3986.jpeg

Odkrycia miesiąca – wybieramy produkty lipca 2016

Ambrozja, lokówka, zegarek, kosmetyki naturalne – oto zdobycze lipca!

Data publikacji: 02.08.2016
Oto nowy cykl – „Odkrycia miesiąca”, a w nim będę dzielić się z Wami tym, co szczególnie mnie zachwyciło i co chciałabym Wam polecić. No to zaczynamy!

Ten wakacyjny czas jest leniwy, ale tylko z pozoru. W naszej redakcyjnej rzeczywistości sporo się działo. Na co dzień testujemy, szukamy inspirujących tematów i natchnienia do znajdowania rzeczy wyjątkowych i niebanalnych. A jest ich naprawdę dużo, uwierzcie mi na słowo!

Plantwear – drewniane zegarki i okulary

To marka, która wpasowała się w moją estetykę. Solidnie wykonana, piękna, ręczna robota, no i to drewno... Wcześniej nie widziałam tak niezwykłych przedmiotów zrobionych z drewna właśnie. Zegarek, który noszę jest duży (producent klasyfikuje go jako męski), co daje ciekawy efekt, szczególnie na szczupłej ręce. Taki zegarek zdobi i przykuwa spojrzenia, dodaje nieobowiązującego luzu do codziennych stylizacji. Tarczę zrobiono z kamienia, a kopertę z dębu i kamienia. Najwyższej klasy mechanizm kwarcowy Citizen ma gwarantować idealne i bezawaryjne odmierzanie czasu. Piękne są też srebrne wskazówki luminescencyjne i szary nylonowy pasek, który pasuje do większości moich ubrań.

Do tego wszystkiego dobrego mój Double Stone jest odporny na zachlapanie. Podoba mi się to, że zegarki Plantwear są ręcznie robione w Polsce i marka przykłada wagę do pozyskiwania surowców w sposób etyczny. Wszystkie modele produkowane są z materiałów i komponentów naturalnych z Polski, Afryki, Japonii czy Ameryki Południowej. Drewno pochodzi z drzew przeznaczonych do wycinki oraz upraw kontrolowanych przez Radę ds. Odpowiedzialnej Gospodarki Leśnej.

DREWNIANY ZEGAREK i okulary OD PLANTWEAR

To nie koniec niespodzianek od Plantwear. Producent w swoim portfolio oprócz zegarków posiada także drewniane... okulary! Najbardziej zachwyciły mnie jakością soczewek, które wyposażono w filtr polaryzacyjny i ochronę UV400. To gwarancja bezpieczeństwa dla oczu. Wysokiej jakości filtr pochłania promieniowanie słoneczne, chroni wzrok, zmniejsza odblaski i odbicia. Przyda się zwłaszcza podczas wojaży wakacyjnych, jazdy samochodem czy uprawiania sportu. Dodatkowo można samemu wybrać kolor soczewki. Moja pomarańczowa jest idealna – świat wygląda pięknie i soczyście, zieleń jest bardziej zielona, a ludzie mają piękną opaleniznę. Produkty od Plantwear są fantastycznie zapakowane (zegarek w drewniane pudełko, okulary w eleganckie etui). Barwo za design i koncept!

BIO IQ – kosmetyki prosto z natury

Kosmetyki z dobrym składem i misją od BIO IQ

Produkty do pielęgnacji skóry twarzy zawsze wybieram z ogromną atencją. Nic w tym dziwnego, codziennie wklepuję krem, wykonuje demakijaż, używam też maseczek i peelingów. Lubię proste rzeczy i zawsze interesuję się tym, z czego zostały wykonane. Najczęściej wybieram polskie produkty, polskie marki, które mają ciekawą misję. Takie jest BIO IQ – firma z dobrą historią w tle. Co mnie w niej najmocniej urzekło? Składniki ekologiczne pochodzące z kontrolowanych upraw, często ze znaczkiem Fair Trade, certyfikowane i nieprzegadane. Tyle w nich natury, co potrzeba.

Mleczko do oczyszczania twarzy pachnie przyjemnie i jeszcze przyjemniej się rozprowadza na twarzy, skutecznie zmywając makijaż. Lubię jeszcze płyn micelarny, który działa odświeżająco i do końca usuwa wszelkie zabrudzenia. Życie w większym mieście wiąże się z zanieczyszczonym powietrzem, niestety… Ostatnio spróbowałam także dermo-rollera, który delikatnie masuje twarz, pobudzając skórę do produkcji kolagenu oraz przygotowując ją do „przyjęcia” kosmetyku. Wtedy mam pewność, że krem wchłonie się bez reszty! Nie byłabym sobą, gdybym nie zwróciła uwagi na piękne, minimalistyczne opakowania... BIO IQ – koniecznie poznajcie tę polską markę! Zobacz cały artykuł

Ambrozja Avebio – kojące nawilżenie

Ambrozja Avebio nawilża i wygładza

Pozostając w temacie pielęgnacji, naturalnej pielęgnacji, ostatnio miałam okazję testować ambrozję do twarzy od Avebio i absolutnie się nią zachwyciłam. Naturalne składniki, beztłuszczowa formuła, bez cienia parabenów czy innych sztucznych dodatków stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnego kremu. Wybrałam tę z żółtą etykietą – Like a Flower – ponieważ mocno nawilża i wygładza, a ja mam cerę ze skłonnością do przesuszeń. Ambrozja na szczęście wchłania się błyskawicznie i od razu napina skórę. Czuję, że jest ona porządnie odżywiona, po prostu. Ambrozja jest bardzo wydajna i pięknie pachnie. Jaki ma skład? Trzy ekstrakty z płatków: róży stulistnej, jaśminu i stokrotki oraz potrójny kompleks hialuronowy 3D HA Complex, guarango i aloes. Duży plus za opakowanie – bursztynowe szkło, które dodatkowo chroni kosmetyk i nie wchodzi z nim w żadne niebezpieczne reakcje. Zobacz cały artykuł

Lokówka BaByliss – fryzura w stylu boho

BaByliss Curl Secret automatyczna lokówka do fryzury wiatrem czesanej

Nieco potargane, pofalowane czupryny dobrze pasują do codziennych, ale także romantycznych czy wieczorowych stylizacji. Aby uzyskać taki efekt, trzeba zrobić delikatne fale na włosach. No właśnie. Nigdy nie byłam fanką lokówek, ani zawijania kosmyków na wałki, aż do momentu, gdy wypróbowałam automatyczną lokówkę BaByliss, która sama wkręca pukiel włosów i wypuszcza już gotowy lok. Szybko i sprawnie można wykonać wymarzoną fryzurę… jednak nie tak od razu. Tego trzeba się troszkę nauczyć. Kilka wprawek na szczęście wystarczy, by komfortowo wykonać taką stylizację. Plusem tego sprzętu pozostaje funkcja jonizacji, która chroni włosy przed zniszczeniem. Inne atuty?

Możliwość wyboru strony, w którą skręci się lok, atrakcyjny design i wysoka skuteczność działania – fale utrzymują się przez wiele godzin. Lokówka automatyczna sprawdzi się zwłaszcza, jeśli wasze włosy kiepsko się układają i są bardzo proste, ciężko opadają, są bez wigoru. Skręcenie nawet kilku kosmyków sprawi, że czupryna nabierze objętości i fajnego charakteru. Będzie świeżo wyglądać, jak po wyjściu od fryzjera! To dobry patent, gdy spieszycie się rano do pracy lub szykujecie na jakieś ważne spotkanie. Polecam spryskać gotowe fale solą morską i będziecie wyglądać jak milion dolarów! Zobacz cały artykuł

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.