/hamag/assets/makijaz-big-jpg-996.jpeg

Makijaż sylwestrowy!

Już niedługo Sylwester i karnawał. Czas na mocny i zdecydowany makijaż. Jak go wykonać?

Data publikacji: 28.12.2015

Magnetyczne, przyciągające wzrok, zawsze świetnie ubrane i z perfekcyjnym makijażem. Charyzmatyczne, zadziorne, pełne marzeń i wiary we własne możliwości. Takie były kobiety w filmach Billy'ego Wildera. Nie ma lepszej okazji niż sylwester, by poczuć się, jak jedna z nich i zamienić w prawdziwą divę. Tym bardziej, że estetyka lat 50-tych ponownie święci tryumfy. Klasyka z pazurem. To określenie najtrafniej definiuje trendy w makijażu wieczorowym na sezon jesień/zima 2015/2016. Przywitaj nowy rok, czerpiąc inspiracje z wybiegu i od największych ikon kina.

Trzy kolory: czerwony

Makijaż

Od klasycznej w stylu Marilyn, po jej krwistą odmianę, burgund i bordo – wszystkie możliwe odcienie czerwieni na ustach zdominowały wybieg m.in. u Dolce&Gabbany czy Chanel. Te ciemniejsze świetnie sprawdzają się w przypadku romantycznych, wiktoriańskich stylizacji. Jaśniejsze dodadzą nonszalancji nawet białemu t-shirtowi. W przypadku tego makijażu warto pamiętać, że mniej znaczy więcej i pełne koloru usta najlepiej grają w pojedynkę.

Gorączka złota

Makijaż

Barokowe, metaliczne złoto to zdecydowanie jeden z najmocniejszych trendów na obecny i przyszły sezon. Zwłaszcza od momentu, kiedy jedna z najbardziej rozchwytywanych wizażystek świata – PatMcGrath stworzyła swój pierwszy ogólnie dostępny kosmetyk: złoty pigment. Tego wieczoru nie bój się zabłysnąć. Nałóż cień na całą powiekę jak u Atelier Versace lub w łagodniejszym wydaniu, zaakcentuj nim wewnętrzny kącik.

Szare szeregi

Makijaż

Przydymione oko jest najczęściej wybieranym makijażem na czerwony dywan. Po pierwsze, ze względu na czysty pragmatyzm – taki makijaż praktycznie nie wymaga poprawek w trakcie całonocnej imprezy. Po drugie, neutralne szarości pasują do wielu typów urody i świetnie podkreślają większość kolorów tęczówek. Inspiruj się propozycjami Lanvin i Diane von Furstenberg.

Sztuka kaligrafii

Makijaż

Czarne, graficzne kreski na wybiegu odmieniane są przez przypadki. Klasyczne, lekko wyciągnięte w górę królują u Dolce & Gabbana, Rag & Bone, Donny Karan, Soni Rykiel czy Erdem. Kreska w stylu lat 70-tych o gładkich krawędziach pojawia się w makijażu Diora. Teatralny efekt kociego oka został wykorzystany przy prezentacji Chanel i Saint Laurent. Na awangardową postać kreski z trójkątnym zakończeniem postawił Anthony Vacarello. To jednak nie koniec wariacji na temat pracy z eyelinerem. Kreska u Roberto Cavallego pojawia się jedynie na dolnej powiece, u Armaniego tylko w załamaniu, natomiast Rochas łączy obydwie tendencje w całość. Zaszalej i postaw na jeden mocny akcent w postaci kolorowej kreski.

Wskazówki:

Dwa dni przed wielkim wyjściem wykonaj peeling enzymatyczny. Pozbędziesz się martwego naskórka i wygładzisz fakturę skóry. Dzień przed nałóż nawilżającą maseczkę na noc. Na tak przygotowanej skórze, każdy makijaż będzie wyglądał lepiej i utrzymywał się znacznie dłużej.

Jeśli postawiłaś na zaakcentowanie ust, weź chusteczkę higieniczną, oddziel jedną warstwę i przez nią przypudruj usta. Odczekaj i nałóż szminkę jeszcze raz. Powtórz czynność ponownie, pudrując je w ten sam sposób. Pomadka nie tylko nabierze bardzo pożądanego aksamitnego wykończenia, ale co najważniejsze utrwalisz ją i oszczędzisz sobie czasu na poprawki.

Zamiast tradycyjnie, nałóż cień z dodatkiem kropelki duraline na mokro. Kosmetyk połączony z tym płynem staje się wodoodporny i znacznie mniej podatny na różnego rodzaju ścieranie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że twój makijaż przetrwa wiele godzin nocnych szaleństw.

Jeśli chcesz uzyskać na oku dramatyczny efekt, postaw na sztuczne rzęsy. Są trzy rodzaje: pełne, na pasku – przyklejaj je, zaczynając od środka powieki i potem delikatnie przyłóż końcówki do kącików; połówki – przyklejone w zewnętrznym kąciku dają bardzo naturalny efekt i pięknie otwierają oko; klejone pojedynczo kępki – w tym przypadku sama decydujesz o rezultacie. Sprawdzą się zarówno w wersji, gdzie jest ich doklejonych kilka, jak i kilkanaście.

Przed wyjściem spryskaj twarz fixerem lub wodą termalną. Po odparowaniu wilgoci makijaż będzie nie tylko pięknie scalony, a także dodatkowo zyska na trwałości.

Lista zakupów:

Makijaż

  1. Utrwalacz makijażu makeup fixer, Inglot, 21 zł.
  2. Najczęściej kupowana szminka roku 2013, ulubienica Rihanny i Alessandry Ambrosio, matowa pomadka w kolorze Ruby Woo, MAC, 86 zł.
  3. Czyste, matowe bordo w bardzo łatwej formie do aplikacji. Matowa pomadka do ust w kredce w kolorze 02, Golden Rose, 11.90 zł.
  4. Enzymatyczny peeling przeciwzmarszczkowy do cery suchej, wrażliwej i naczynkowej, Yoskine, 29.90 zł.
  5. Hydrativ, maska-kompres nawilżająco-odprężająca, Tołpa, 7.49 zł.
  6. Połączenie złuszczających właściwości peelingu mechanicznego i enzymatycznego z odżywczymi maski. Odnawia skórę, przywracając jej naturalny blask i promienność. Enzymatyczna maska-odnowienie, Tołpa by Mariusz Przybylski, 39.90 zł.
  7. Sztuczne rzęsy w pasku, Eylure, 29.90 zł.
  8. Puder do twarzy HD, Make Up For Ever, 169 zł.
  9. Cień do powiek liquid metal w kolorze 030 – We are the champagnes, Catrice, 16.99 zł.
  10. Paleta 10 cieni do powiek, Smoky Palette, Zoeva, 73.90. 

Zobacz także

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11360

Naturalne antyperspiranty – top 3

Jakie naturalne antyperspiranty wybierać, aby nie zaszkodzić zdrowiu, ale jednocześnie zadbać o higienę?

Wdzięk / #Recenzja

coffee-scrub-classic-jpg-11117

Bare Care – peeling kawowy na jesień

Bare Care to nowość na rynku kosmetyków naturalnych. Bare Care to peeling kawowy stworzony dla fanek aromatycznych ziaren!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11109

Hmilk no stress – test mleczka do włosów farbowanych

Hmilk no stress to nowość marki Oway, która w swoim portfolio posiada same naturalne i przyjazne włosom preparaty. Jak mleczko wypadło w testach?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.