/hamag/assets/black-friday-big-jpg-640.jpeg

CZARNY PIĄTEK w jednym kliknięciu

27 listopada „idziemy” na zakupy, najczęściej te wirtualne. Tego dnia kupujemy taniej i więcej – to przecież BLACK FRIDAY!

Data publikacji: 25.11.2015

W najbliższy piątek wielu z nas czeka zakupowe szaleństwo. Idąc tropem amerykańskiej tradycji, wiele sklepów wprowadza atrakcyjne zniżki i promocje – a to niezwykle smaczne kąski zwłaszcza dla tych, którzy planują odhaczyć prezenty z listy świątecznej. 

„Czarny piątek” to dzień po amerykańskim Święcie Dziękczynienia – zapowiada początek przedświątecznego sezonu zakupowego. Ma nie tylko ożywić sprzedaż i wypromować świąteczną ofertę, ale także umożliwić zakupienie niezbędnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. W Polsce w tym roku BLACK FRIDAY przypada na 27 listopada. Dlaczego akurat nazywany jest „czarnym piątkiem”? Bo inauguruje znakomity okres dla handlowców, którzy mogą ze spokojem zacząć liczyć zyski i zapisywać je czarnym atramentem, a nie czerwonym, który kiedyś zarezerwowany był dla sumowania strat. W Stanach Zjednoczonych to czas największych zniżek – jednym słowem wielkie święto konsumpcji. Sklepy otwarte są dłużej niż zwykle, a nawet przez całą noc. Kolejki ustawiają się na wiele godzin przed ich otwarciem. Każdy chce upolować najbardziej korzystną okazję.

W Polsce „czarny piątek” najmocniej celebrowany jest w sklepach internetowych, które tego dnia oferują korzystne rabaty i prześcigają się w superpromocjach. Dla klientów to doskonały moment na zakupienie wymarzonych ubrań, zabawek i sprzętów. Te ostatnie, to najczęściej już od dawna wybrane elementy wyposażenia domu, bez których trudno się obyć. Urządzenia z szeroko pojętego AGD, które ułatwiają codzienne funkcjonowanie, to jedne z najchętniej kupowanych produktów tego dnia.

Black-friday

Kobiety najczęściej wyczekują obniżek akcesoriów do pielęgnacji urody: depilatorów, suszarek i lokówek. Ale na tym nie koniec. Dużym powodzeniem cieszą się produkty ułatwiające gotowanie: blendery, roboty kuchenne, miksery oraz te, dzięki którym skutecznie posprzątamy dom: odkurzacze, mopy parowe, roboty sprzątające. Koniec listopada to także czas prezentowy. Warto w ten dzień zrealizować listę dla całej rodziny. W „czarny piątek” nawet drogie interaktywne zabawki i najnowsze sprzęty elektroniczne, które zwykle omijamy szerokim łukiem stają się dla nas finansowo dostępne. Łatwiej także spełnić marzenie partnera o golarce idealnej czy grillu z prawdziwego zdarzenia. Pamiętajmy – mężczyźni lubią gadżety, zwłaszcza te z migającymi kontrolkami, może warto prześledzić portfolio produktowe dużych sklepów internetowych, które zbierają najlepsze oferty w jednym miejscu? Chociaż promocje pojawiają się także w sklepach stacjonarnych, Polacy pokochali zakupy online i z przyjemnością finalizują je za pomocą kilku kliknięć na klawiaturze.

Oto kilka linków, które ułatwią Wam „czarne” decyzje zakupowe:
www.answer.com
www.komputronik.pl
store.playstation.com
gog.com
publio.pl

Zobacz także

Sprzęt AGD / #Galeria

classic-jpg-10398

Niedrogie wentylatory do domu - TOP 5

Lato to jedna z przyjemniejszych pór roku. Bywa jednak także mecząca, dlatego warto zastanowić się jaki wentylator kupić, aby przetrwać największe upały.

Sprzęt AGD / #News

candy-promocja-classic-jpg-10304

Kup sprzęt Candy i zgarnij nagrody

Ruszyła promocja, w której za zakup sprzętu do kuchni od Candy, możesz otrzymać atrakcyjne bonusy.

Sprzęt AGD / #Galeria

classic-jpg-10395

Jaki wentylator do biura kupić? TOP 5

Jaki wentylator do biura kupić, gdy za oknem temperatury sięgają zenitu, a ty musisz przebywać w zamkniętym pomieszczeniu przez osiem godzin?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.